فسفر بالا در دیالیز: بیماران باید چه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فسفر بالا در دیالیز: بیماران باید چه

هنگامی که مردم در نارسایی کلیه هستند و نیاز به دیالیز و کلیه ها قادر به حذف فسفر اضافی در بدن است. دیالیز حذف برخی از فسفات از خون است، اما نسبتا بی اثر است. پس چه باید بیماران با فسفر بالا در دیالیز.

Unسطح طبیعی فسفات در خون بین 3.5 و 5.5 میلی لیتر در هر دسی لیتر است. هنگامی که سطح فسفرel بالاتر از حد طبیعی است، کلسیم از استخوان برداشته به شکل کریستال های کلسیم، فسفر فروشگاه بدن شما را به رگ های خونی و یا پوست. این می تواند به خارش منجر شود، زخم بر روی پوست، استخوان ها را تضعیف و عروق خونی سفت و سخت. با این حال، این عوارض به طور قابل توجهی خطر ابتلا به نارسایی قلبی و مرگ را افزایش می دهد. پس از آن خیلی فوری برای مقابله با فسفر بالا است.

اول، بیماران می توانند مقدار فسفر از طریق رژیم غذایی متعادل. مقدار زیادی از فسفر کمتر است که می تواند در حالی که در دیالیز لذت وجود دارد. میوه ها و سبزیجات در پایین فسفر شامل انگور، سیب، آلو، توت فرنگی، گیلاس، لوبیا سبز، مارچوبه، هویج، خیار، کاهو، کدو سبز و ذرت است. به جای محصولات لبنی معمولی، آزمون شیر برنج، پنیر خامه ای، خامه و یا شربت غنی شده است. غذاهای غنی از فسفر برای محدود کردن و یا جلوگیری از محصولات لبنی، آبجو، دم نرم تیره، امعاء و احشاء، گوشت فرآوری شده، لوبیا خشک یا نخود فرنگی، آجیل، دانه ها، نان سریع، سبوس و محصولات غلات کامل.

دوم، بیماران دیالیزی نیز می توانید از روش های درمانی طب چینی را امتحان کنید برای کاهش غلظت فسفر در بالا توسط بهبود eigenfunctions کلیوی. امروزه، روش های درمانی طب چینی، از جمله میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، دایره درمانی، حمام درمانی، تنقیه درمانی، حمام پا، طب گیاهی چینی دهان، و غیره معمولا در کلینیک مورد استفاده برای کمک به بیماران با نارسایی کلیه. در حال حاضر طب میکرو چینی Osmotherapy را برای مثال.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی نشان می دهد تعمیر آسیب کلیه و بهبود کارکرد کلیه برای انواع خدمات ویژه، از جمله به عنوان ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، بهبود عملکرد گردش خون، از بین بردن حالت سکون خون، گسترش عروق خونی، ترویج تکثیر DNA و فراهم آوردن مواد مغذی کلیه ها. چه چیزی بیشتر، بیماران خارجی می گویند فقط دوست دارد ماساژ چینی، بسیار راحت است.

شکی نیست که فسفر بالا به طور طبیعی با بهبود تدریجی عملکرد کلیوی کاهش وجود دارد. اما مهم تر بار دیالیز می توان کاهش می یابد، در بسیاری از داستان های موفقیت که به درمانگاه دیالیز متوقف اگر عملکرد کلیه را می توان به سطح بزرگ افزایش یافته است.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، درمان نارسایی کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 1204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: